O Carrefour
Z ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z czołowych graczy na globalnym rynku handlu spożywczego. W 2023 roku Carrefour osiągnął przychody w wysokości 94,1 miliarda euro. Na całym świecie pod marką Carrefour pracuje ponad 500 000 osób, z czego ponad 300 000 w sklepach własnych. Ich wspólną misją jest codzienne dostarczanie wysokiej jakości żywności – dostępnej, przystępnej cenowo i dla każdego.
Od ponad 60 lat Carrefour wprowadza innowacje w handlu detalicznym. Od otwarcia pierwszego hipermarketu w 1963 roku po wprowadzenie Carrefour Bio w 1997 – firma nieustannie dąży do tego, by zdrowa i lepsza żywność była dostępna dla szerokiego grona odbiorców. Marki własne, takie jak Reflets de France czy produkty Carrefour, są tego najlepszym dowodem.
Dziś Carrefour aktywnie buduje swoją pozycję lidera światowej transformacji żywieniowej. Dzięki globalnemu programowi Act for Food, uruchomionemu w 2018 roku, firma podejmuje konkretne działania w każdym kraju, by oferować żywność zdrowszą, smaczniejszą i bardziej przyjazną środowisku – dla wszystkich.
Misją Carrefour jest zapewnianie klientom wysokiej jakości produktów, usług i żywności – dostępnych dla każdego, we wszystkich kanałach dystrybucji. Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanych pracowników, odpowiedzialnemu i wielokulturowemu podejściu oraz silnej obecności lokalnej, Carrefour każdego dnia pracuje nad bardziej sprawiedliwym i zdrowym systemem żywnościowym dla wszystkich.